Lækre Konferencelokaler Valby

De bedste konferencelokaler i Valby

Leder du efter et fleksibelt konferencelokale til jeres næste konference? Det er ikke så svært og dyrt, som du måske tror. Der er nemlig mange konferencelokaler i København. Dog findes der et utroligt lækkert konferencelokale i Valby. Hvis du gerne vil vide mere så læs med i indlægget eller kontakt konferencelokaler Valby i linket.

Konferencelokaler Valby – så lækkert er det

Marketenderiet er det bedste konferencelokale i Valby. Det strækker sig over 700 kvadratmeter og er derudover også et meget fleksibelt konferencelokale. Det kan nemlig deles op i flere forskellige rum. På denne måde kan det indrettes præcis efter jeres behov. Uanset om du har brug for ét eller flere rum, kan alt lade sig gøre i Marketenderiet i Valby.

Central lokation

Med en central beliggenhed, er det muligt at komme til Marketenderiet på flere forskellige måder. Der er lidt under 1 kilometer til Valby station og Ny Ellebjerg station. Dette gør det nemt for gæster, som kommer med regionaltog eller S-tog. Derudover ligger Marketenderiet også på en busrute. Der er også rigeligt med gratis parkeringspladser i området. Derudover er det også muligt at parkere i en parkeringskælder i området, hvis der er mange deltagere til konferencen. Det koster dog 70,- kr. i døgnet uanset dag og dato.

Forplejning og service

Det er altid en god idé at servere lækre snacks eller retter til en konference. Dette er en god energibooster til deltagerne og kan også være med til at skabe et tilfredsstillende arrangement med interagerende deltagere. Det er muligt at bestille forplejning gennem Konferencelokaler Valby. Der er et køkken tilhørende Marketenderiet, og derfor er det også oplagt for jer at booke forplejning herigennem. Marketenderiets in-house catering kan stå for det hele uden, at I behøver at sørge for noget som helst. Deres professionelle kokke og tjenere vil sørge for, at alt kører som det skal i løbet af konferencen.

Mere end et konferencelokale

Er det derimod ikke en konference I skal holde, men en firmafest eller en julefrokost? Så er dette også muligt. Med det effektive lys,- og lydsystem samt scene, kan I holde årets fedeste fest. I kan også booke band eller DJ. Har I også brug for at trække jer tilbage under festen eller konferencen, så tilbyder Marketenderiet også mødelokaler. Mødelokalerne ligger i Montagehallen og der er ro til at planlægge eller snakke forløbet igennnem.

 

Det er vigtigt for alle medarbejdere at få en nærings- og vitaminrig frokost. Hvis I mangler en firma frokostordning, så læs mere i linket.